ایلیا گرم آبیایلیا گرم آبی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نابغه کوچولوی من

کلاس سفالگری در مهد

1392/7/10 19:21
نویسنده : مامان نسیم
618 بازدید
اشتراک گذاری

امروزم به سختی به مهد رفتی و با کلی گریه از من جدا شدی خاله آزاده میگفت امروز قراره یه عالمه گل بازی کنیم من به جای تو کلی ذوق کردم 5 دقیقه پیشت موندم و بعد به خونه اومدم وقتی برگشتم دنبالت یه پسرکوچولوی خندون رو با یه موش گلی تو دستش دیدم برای اولین بار کاردستیت خیلی زیبا و عالی بود البته خاله آزاده یه کوچولو کمکت کرده بود وقتی بهت گفتم چرا موش کوچولوت سیبیل نداره باخنده بهم گفتی مامان جون خودت که داری میگی موش کوچولو پس موشم هنوز بزرگ نشده دیگه منم زدم زیر خنده قهقهه

اما مامان جون فکر میکنم یه کوچولو سرما خورده باشی عزیزم بهتره بیشتر مواظب باشیم چون هوا کم کم داره سرد میشه

اینم خاطره ما از اولین کاردستی آقا ایلیای گل

اینم 2تا عکس از موش کوچولوی بدون سیبیل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهار مهرنگار
10 مهر 92 19:38
آفرین ایلیای عزیز ماشالله خیلی باهوشی.مامانی به ما هم سر بزنید خوشحالم می کنید
خواهر رونیا
12 مهر 92 13:13
افرین باریکلااااااااا چه چیز خوشگلی درست کردی ماشالله
مامان امیرشایان
14 مهر 92 22:22
آفرین به این پسر با هوش و خلاق موفق باشی عزیزم
مامان امیرشایان
16 مهر 92 20:16
سلام آقا ایلیا روزت مبارک عزیزم
خواهر رونیا
2 آبان 92 10:45
چون نامه اعمال مرا پيچيدند بردند به ميزان عمل سنجيدند بيش از همه كس گناه ما بود ولي ما را به محبت علي بخشيدند