ایلیا گرم آبیایلیا گرم آبی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نابغه کوچولوی من

دومین جلسه کلاس زبان

1392/7/8 10:27
نویسنده : مامان نسیم
371 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دومین جلسه ای بود که به کلاس زبان میرفتی حروف b&c رو یاد گرفتید من که توی کلاس فکر میکردم تو اصلا" حواست به teacher نیست شب توی خونه در عین ناباوری دیدم نه تنها همه حرفها و درسهای توی کلاس یادته بلکه شکل حروف رو هم میتونستی بکشی منو بابا امیر همینجوری در حیرت بودیم تعجب 

نه از اینکه کلمه ها رو خیلی راحت میگفتی بلکه از اینکه میتونستی حروف رو بنویسی و میدونستی دقیقا" چی داری مینویسی 

بعد از کلاس زبان رفتیم مهد پیش خاله آزاده ،عمو موسیقی هم قرار بود بیاد خاله آزاده با اشاره به من گفت که میتونم برم ولی من همش نگران بودم بهم حق بده آخه تا حالا اینجوری تنهات نزاشتم نگران خلاصه با هر زحمتی بود از اونجا دل کندم و اومدم خونه از خونه 10 دفعه با مهد تماس گرفتم همش میگفتن که حالت خوبه ولی من فکر میکردم دارن بهم دروغ میگن تامضطرب نشمدروغگواسترسواسه همین زودتر به مهد اومدم خب چیکار کنم مادرجان نگرانت بودم عزیزم اومدم بالا منو ندیدی مدیر مهد گفت داری تغذیتو میخوری منم گفتم پس بزارید تغذیشو بخوره من تو سالن منتظر میمونم منتظر بعد از 10 دقیقه اومدم دنبالت و همدیگه رو بغل کردیم وبوسیدیمبغلماچ توهم به خاطر اینکه پسر خوبی بودی از خاله فرشته جایزه گرفته بودی (پاک کن اسپایدرمن) 

خاطره امروز ماهم تمام شد تا یه خاطره دیگه خدانگهداربای بای

نظر یادتون نرهچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)