ایلیا گرم آبیایلیا گرم آبی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نابغه کوچولوی من

ایلیا اولین کتاب داستانش را به تنهایی میخواند

1392/8/15 18:36
نویسنده : مامان نسیم
374 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه دوتایی باهم رفتیم کرج خونه مامانی قرار شد بابا هم شب از سرکار بیاد اونجا تو ماشین حوصلت سر رفته بود منم مثل همیشه چیزهایی برای سرگرم کردنت با خودم آورده بودم و همچنین کتاب مورد علاقتو (پرنده رو درخته می می نی شده شلخته ) ازم خواستی که کتاب رو برات بخونم هنوز صفحه اول تموم نشده بود که کتاب رو ازم گرفتی و شروع به خوندن کردی و تمام کتاب رو تا آخر صفحه به صفحه برام خوندی خیلی خوشحال شدم چون من تازه میخواستم کلمه هاشو بهت یاد بدم که اینجوری غافلگیرم کردی حیف که دوربین نداشتم تا ازت فیلم بگیرمولی در اولین فرصت اگه اجازه بدی میخوام ازت یه فیلم قشنگ بگیرم و بزارم توی وبلاگت برای یادگاری 

امیدوارم همیشه لبت خندان و دلت پر از محبت باشه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرشایان
12 آبان 92 21:51
ای ول ایلیا نابغه موفق باشی عزیزم