ایلیا گرم آبیایلیا گرم آبی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نابغه کوچولوی من

مشکلات من برای فرستادن ایلیا به مهدکودک

1392/6/11 18:51
نویسنده : مامان نسیم
264 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها در تلاش واسه اینم که بتونم ایلیا رو به مهد بفرستم ولی هر چی تلاش میکنم انگار بیفایدس چون پسر کوچیکم حاضر به ترک من نیست هر وقت فامیلا ازش می پرسن که مهد کودک میری یا نه ایلیا باقدرت جواب میده نه من مهدکودک نمیرم من بزرگ شدم و دارم میرم کلاس دوم بعد بقیه میگن برای مدرسه رفتن اول باید به کلاس اول بری تا بتونی خوندن یاد بگیری ولی ایلیا میگه من خوندن بلدم پس می تونم به کلاس دوم برم و من همچنان اندر خم یک کوچه مانده ام که با این علاقه ای که ایلیا به مدرسه دارد چطور میتونم اونو راضی به مهد کودک رفتن کنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عکس فرش
11 شهریور 92 19:23
سلام... تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون و کمترین هزینه.... تحویل درب منزل.... 09137290912 03614456265
بابای ملیسا
11 شهریور 92 20:04
سلام .میشه نام وبلاگ دختر گلتون رو برام بنویسید؟

nasim
22 شهریور 92 23:07
ایلیا اسم پسر مه در ضمن اشکالی نداره خیلیا ایلیا رو با دخترا اشتباه میگیرن اسم وبلاگ :ایلیا نابغه کوچولوی من وبلاگ دختر شما هم زیباست موفق باشید