ایلیا گرم آبیایلیا گرم آبی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ایلیا نابغه کوچولوی من

بدون عنوان

1393/12/9 12:51
نویسنده : مامان نسیم
160 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 9 اسفند ماه 1393 میباشد و من از خوشحالی در پوست خودم نمیگنجم چون امروز سالروز تولد ارزشمندترین عزیز زندگیمه پسر عزیزم که حالا 5 ساله شده و دیگه داره برای خودش مردی میشه . خدای من لحظه ها چقدر زود میگذرند انگار همین دیروز بود که توی بیمارستان به دنیا اومدی و در آغوشت گرفتم وقتی بغلت کردم اونقدر آرامش داشتم که تمام دردهام رو فراموش کردم . پرنس زیبای من تولدت مبارک تمام لحظه های زندگیت سرشار از مهر کودکی وسلامتی باشد دوستت دارم عزیزم تا بینهایت محبتبوسمحبتبوس

دیروز تصمیم گرفتیم به مناسبت سالروز تولدت ببریمت گردش هرجایی که خودت دلت بخواد شما هم دربند رو انتخاب کردید اینم چند تا عکس از گردش دیروز

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان فاطمه جون
9 اسفند 93 13:41
تولدت مبارک خاله جون
عاطفه
25 اسفند 93 13:39
سلام خانمی من تو یه تاپیک تو نی نی سایت خوندم که راجع به پسر گلت گفته بودی ضریب هوشی بالایی داره و دنبال این هستی که دوره ابتدایی رو زودتر از موعد بهش آموزش بدی. می خواستم بدونم راهی وجود داره یا نه. اگه لطف کنی و برای من هم بگی ممنونت میشم در ضمن پسر گلت خیلی ماهه ماشاالله ببوسش بازم ممنون
ساعت نیک
13 تیر 96 7:00
آفرین به این پسر باهوش. خدا نگهدارش باشه. فکر کنم چیزایی که داریم به درد اتاقش بخوره چون یک پسرباهوش حتما وقت شناس هم هست و بهتره روحیه اش شاد باشه و تک بعدی نشه. براتون آرزوی موفقیت دارم. خدا نگهدارتون باشه
ساعت نیک
13 تیر 96 7:01
يکتا فايل
6 مهر 96 21:42
با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم پک ويژه ماه محرم به علت فرا رسيدن ماه محرم يکتا فايل يک مجموعه را براي دوستان رايگان آماده کرده است