ایلیا گرم آبیایلیا گرم آبی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نابغه کوچولوی من

مادرانه ها

1392/6/30 22:30
نویسنده : مامان نسیم
205 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم منو ببخش چند روزی که نتونستم به وبلاگت سر بزنم  این روزها خواندن به روش دومن رو باهم کار می کنیم که خوشبختانه داره خوب جواب میده حتی فکرشم نمیکردم که به این زودی جواب بگیرم از 25 کلمه ای که روز اول بهت نشون دادم بعد از 4 روز 15 تارو میتونستی بخونی . تصمیم گرفتم cdهای زبان انگلیسیت رو هم هر روز برات بزارم تازبان انگلیست هم تقویت بشه هر چند همین الان هم با توجه به سنت بیشتر کلمات انگلیسی رو میشناسی تو همیشه توی همه چیز بهترینی و بهترین میمونی ببخشیدا نمی خوام فخر فروشی کنم خواهش میکنم به مامانای گل برنخوره ولی چیزی که میگم عین واقعیته

روزهای درخشان زندگیت را از همین حالا میتوانم تصور کنم فرشته زیبای زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)