ایلیا گرم آبیایلیا گرم آبی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نابغه کوچولوی من

چگونه به کودک خود خواندن بیاموزیم

1392/6/26 9:13
نویسنده : مامان نسیم
286 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بالاخره تونستم کتابی رو که از مدت ها پیش دنبالش بودم رو تهیه کنم البته باید از مامان ستاره جون بابت زحمتی که روی کتاب کشیدن کلی تشکر کنم (کتاب چگونه به کودکان خواندن بیاموزیم ؟ نوشته گلن دومان ) با اینکه کتاب رو تازه تهیه کردم ولی از همین دیروز شروع به کار کردیم وعجیبتر از همه این بود که اصلا" فکر نمیکردم به این روش خوندن اینقدر علاقه داشته باشی که اینقدر با سرعت مطالب رو بگیری و همه کلمه هایی رو که قبلا" حتی بهت نشونم ندادم رو بتونی بگی خیلی خوشحالم . ولی باید باخاله هدی تماس بگیرم و یه سری سوالات راجب کتاب ازشون بپرسم

خدایا در این راه کمکمون کن تا بتونیم موفق و پیروز بیرون بیام 

باز هم از هدی جان عزیز بابت کتاب خوبش تشکرمیکنم

اینم از طرف ایلیا جون برای خاله هدیقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)