ایلیا گرم آبیایلیا گرم آبی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نابغه کوچولوی من

نابغه کوچک من

1392/6/22 21:52
نویسنده : مامان نسیم
603 بازدید
اشتراک گذاری

 اینجا فردای عروسی عمو حسین بود ولی حیف که بابا امیر توی بیمارستان بود به من و تو که اصلا" خوش نگذشت عزیز دلم منو ببخشش وبلاگتو کمی دیر راه اندازی کردم و نوشتن خاطرات کودکیت رو در روزهای نوزادیت از دست دادم ولی این قسمت رو برای تو می نویسم  تابدونی توی سالهای زندگیت چه اتفاقهایی افتاده

روز دوم تولدت : با چشمهای زیبات به من نگاه میکنی یه نگاه پرمعنی که با نوزادهای دیگه خیلی فرق داره  البته اینروزها برای هممون روزهای سختیه چون توی بیمارستانیناراحت

1.5 ماهگی:با دوربین ازت فیلم میگیرم و باهات حرف میزنم توهم با صداهایی که در میاری جوابمو میدی وقتی صدات میکنم اسمتو خیلی خوب میشناسی و به طرفم برمیگردی فرشته

4 ماهگی :میتونی راحت بشینی و حتی یه بار سعی کردی بلند بشیهورا

6 ماهگی :شروع به چهار دست و پا رفتن میکنی البته سینه خیز راه رفتنو اصلا" دوست نداشتی

8 ماهگی :سعی میکنی چند قدمی راه بری ولی میخوری زمین اشکالی نداره عزیزم موفق می شی  راستی اولین کلمه ای که گفتی بابا بود بابا امیر کلی ذوق کرده تشویق

10ماهگی :بالاخره تونستی راه بری مبارکه عزیزم خوشحالم که موفق شدی هورااااااهورا

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله حدیثه
28 شهریور 92 15:04
عزیزم . چه پسر ناز و خوشملی . به وب ما هم میای خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم . www. pardisan22.niniweblog.com